Κρυμμένος Εδώ Μέσα…

Αυτό το μπλογκ έχει περίπου 20 επισκέπτες κάθε μέρα. Επομένως νομίζω πως μπορώ να δημοσιεύσω εδώ κάτι που ακόμα δεν θέλω να διαφημίσω, ξέροντας ότι εσείς είστε φίλοι μου και δε θα το αναμεταδώσετε.

Πραγματικά δεν αναφέρεται σε κάτι μυστικό. Απλά έχω μάθει να είμαι προσεκτικός με θέματα που αφορούν στη δημοσίευση άρθρων σε δημοφιλή περιοδικά, εξ’ αιτίας των πέντε χρόνων που διατηρώ το μπλογκ μου.

Τα νέα είναι πως έχω ξεκινήσει το γράψιμο ενός άρθρου που θα δημοσιευτεί τον επόμενο Μάρτιο σε ένα πολύ γνωστό περιοδικό. Θα είναι το ‘ Feature Article΄ του Μαρτίου.

Στην ουσία στο άρθρο αυτό καλούμαι να περιγράψω τις πιο σημαντικές έρευνες που λαμβάνουν μέρος στον συγκρουστήρα LHC, και αυτές που μπορούν να συντελέσουν σε νέες ανακαλύψεις, ιδιαίτερα σε ανακαλύψεις φυσικής έξω από το Στάνταρ Μοντέλο.

About qdsgreek

Greek version of "A Quantum Diaries Survivor" blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Κρυμμένος Εδώ Μέσα…

  1. Pingback: Greek Blog « A Quantum Diaries Survivor

  2. nikos says:

    ¨: )

    μ’ αρέσει αυτό το μπλογκ! Υπάρχει στενή σχέση εμπιστοσύνης με τον Tommaso και επιπλέον δεν υπάρχουν διαφημίσεις της .. σαϊεντολογίας !

    • qdsgreek says:

      Βρε Νίκος, καμιά διαφήμιση εδώ! Το μόνο πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχουν ούτε επισκεπτές!

      Γεια,
      Τ.

      • nikos says:

        χαχα : )

        Εχω την εντύπωση ότι οι ελληνόφωνοι προτιμούν να διαβάζουν κατευθείαν το Αγγλικό blog. Οπότε μια λυση να αυξηθούν κατακόρυφα οι αναγνώστες του Ελληνικού μπλογκ θα ήταν … να σταματούσες να γράφεις στο Αγγλικό ;p

        ( εγώ πάντως από την πλευρά μου θα συνεχίζω να ρίχνω ματιές και στο Ελληνικό! Στο υπόσχομαι!)

Υποβολή απάντησης

